Nejste přihlášeni
Žádné nastavení se nikde neměnili a od včerejška iDoklad začal hlásit při posílání faktury toto: Pozor! E-mail se nepodařilo odeslat. Nastala následující chyba: Vzdálený server neodpověděl
Nastavení v iDokladu:
Server vyžaduje ověření: ANO
Adresa serveru: smtp.endora.cz
Port: 587
E-mail odchozí pošty: ucetni@sololang.com
Jméno odesílatele: Jazyková škola SoloLang
Typ zabezpečení: Autodetekce
Uživatel: ucetni@sololang.com
Heslo: *
Doména: sololang.com
Prosím o radu co se s tím dá dělat? Děkuji.
Offline
Offline
Dobrý den, IP adresu zatím nemám, až mi ji technik zašle tak ji sem doplním. Možná Vám pomůže informace, že servery iDokladu jsou v Irsku. Technik z podpory říkal, že tohle by mohlo být příčinou problému. Máte povoleny přístupy k serveru ze zahraničí? Děkuji.
Offline
Dobrý den, přístup do schránek je možný odkudkoliv na světě. Zjistěte prosím IP z které probíhá komunikace, je zde možnost že byla z nějakého důvodu zablokována našim FW. Prověřit to dokážeme jen pokud budeme znát o kterou IP jde. Děkuji
Offline
Dobrý den,
co se týká IP adresy, dostal jsem odpověď: "co se týká IP adresy nemáme statickou, může se měnit."
...a pak ještě dodatečné info:
"situaci jsem ještě ověřoval se s správcem sítě. Vypadá to na komplikaci DNS serveru u Vás.
Odesílání e-mailu funguje z domén app.idoklad.cz, app.idoklad.sk a api.idoklad.cz.
Zkuste ještě ověřit situaci s DNS serverem. Jestli tyto domény z nějakého důvodu nejsou zablokované."
Pomůže Vám tato informace vyřešit problém? Děkuji.
Offline
Dobrý den, doporučuji aby nás kontaktovali z idoklad napřímo, můžou využít i kontaktní číslo uvedeno na stránce www.stable.cz pro urychlení řešení pokud jej nechtějí řešit přes email.
Offline