Nejste přihlášeni
Stránky 1
Dobrý deň!
Používam na emailovú komunikáciu s klientami aplikáciu OS Ticket. Od dnes 20:30 sa nedá so aplikácie prihlásiť a aplikácia ani nerozosiela automatické odpovede na email. Keď pozerám na moje databázy, vidím že pri databáze ktorú používa OS Ticket sa zobrazuje, že veľkosť tejto databázy je 100%. Znamená to že už je databáza preplnená a môže to spôsobovať uvedené problémy?
Ak áno, dá sa to nejak vyriešiť? Momentálne mám zaplatený program MEGA. Dá sa ešte nejak rozšíriť maximálna veľkosť databáz?
Prosím o radu čo urobiť pre sfunkčnenie systému.
Ďakujem pekne
Offline
Ospravedlňujem sa, už som našiel nad databázami veľké oranžové tlačítko na navýšenie veľkosti databáz. Systém opäť funguje!
Offline
Problém tedy označuji jako vyřešený
Offline
Stránky 1