#1 2015-06-24 21:24:23

augeri
Endora uživatel
Registrován: 2014-10-16
Příspěvky: 12

[Vyřešeno] Preplnená databáza?

Dobrý deň!

Používam na emailovú komunikáciu s klientami aplikáciu OS Ticket. Od dnes 20:30 sa nedá so aplikácie prihlásiť a aplikácia ani nerozosiela automatické odpovede na email. Keď pozerám na moje databázy, vidím že pri databáze ktorú používa OS Ticket sa zobrazuje, že veľkosť tejto databázy je 100%. Znamená to že už je databáza preplnená a môže to spôsobovať uvedené problémy?

Ak áno, dá sa to nejak vyriešiť? Momentálne mám zaplatený program MEGA. Dá sa ešte nejak rozšíriť maximálna veľkosť databáz?

Prosím o radu čo urobiť pre sfunkčnenie systému.

Ďakujem pekne

Offline

#2 2015-06-24 21:27:30

augeri
Endora uživatel
Registrován: 2014-10-16
Příspěvky: 12

Re: [Vyřešeno] Preplnená databáza?

Ospravedlňujem sa, už som našiel nad databázami veľké oranžové tlačítko na navýšenie veľkosti databáz. Systém opäť funguje!

Offline

#3 2015-06-26 12:25:36

MB
Podpora
Registrován: 2013-11-28
Příspěvky: 311

Re: [Vyřešeno] Preplnená databáza?

Problém tedy označuji jako vyřešený

Offline

Zápatí

Založeno na FluxBB | CZ a SK