Nejste přihlášeni
Zdravím podporu a prosím o radu.
V iDokladu jsem nic neměnil a najednou nejdou odesílat maily. Zobrazuje se chybová hláška viz https://goo.gl/kqZHb4
nastavení SMTP serveru se neměnilo a je viz https://goo.gl/ytmbXQ
Dne 14.12. byly v adminu domeny sololang.com provadeny DNS zmeny kvůli DKIM overeni pro rozesílání pomoci služby ecomail viz https://support.ecomail.cz/hc/cs/articl … -Endora-cz. Služba ecomail toto nastavení vyžaduje. Den poté (15.12.) idoklad ještě maily odesílal. Od 15.12 do dnes bohužel nemůžu funkčnost potvrdit. Dnes se zobrazuje chyba. Prosím o radu, je možné že idoklad nefunguje kvůli novým DNS záznamům? Jak mám prosím postupovat a co a kam nastavit aby fungovaly obě služby?
Děkuji.
Sláva.
Offline
Děkuji za radu, ale bohužel to nepomohlo. Po změně portu na 31111 se mi při odeslání v iDokladu zobrazuje jiná chybová hláška: "Pozor! E-mail se nepodařilo odeslat. Nastala následující chyba: Vzdálený server neodpověděl"
Upravil vdstudio (2018-01-09 10:44:17)
Offline
Offline
Taková možnost tam není.
Jsou tam tyto možnosti:
- Autodetekce
- SSL
- TLS
- TLS je-li podporován
Zkusil jsem všechny možnosti a stále to hlásí, že vzdálený server neodpověděl.
Offline
Přikládám odpověď z podpory iDokladu:
"Dobrý den,
ověřovali jsme uvedené chování a u Vašeho účtu evidujeme, že mail odeslaný z iDokladu na poštovní server Vašeho poskytovatele, nicméně jejich server vrací následující hlášku "The mail message data has been rejected by the server. The server responded: 450 4.7.1 : End-of-data rejected: Policy Rejection- Abuse. Go away.."
V tomto případě se jedná o situaci, kdy cílový server odmítne odeslat email z iDokladu. Jedná se s největší pravděpodobností o zabezpečení na straně serveru, které je potřeba buďto uživatelsky či administrátorský povolit.
Co je zapotřebí dále nastavit nebo povolit v rámci Vašeho emailu, by Vám již měl sdělit poskytovatel služby.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Malý"
Offline
Dobry den,
chyba je na strane iDoklad, kdy v emailove hlavicce HELO se posila jina IP adresa, nez ze ktere email prichazi. Blokaci jsme prozatim odstranili, je ale mozne, ze pokud nedojde k oprave na strane iDoklad, opet dojde k blokovani.
Offline
Dobrý den,
děkuji za pomoc, maily se podařilo zprovoznit, akorát jsem musel vrátit port zpět na 587. Informaci o chybě v iDokladu jsem poslal na jejich podporu, tak snad se pochlapí.
Offline
Dobrý den,
mám opět problém s odesíláním mailů z iDokladu. Nevím, jestli to má vliv, ale máme novou firmu. Nově jsme tedy vytvořili ještě jednu firmu v iDokladu a nastavení emailu je v obou firmách stejné. Emaily teď ovšem nejdou odesílat ani z jedné firmy - zobrazuje se stejná chyba, jakou jsme řešili výše. Můžete se na to prosím podívat? Řeším to zároveň i se zákaznickou podporou na straně iDokladu. Děkuji.
Offline
Dobrý den,
mám odpověď z iDokladu:
"problém s parametrem HELO byl v polovině ledna odstraněn a byla nasazena potřebná úprava na úrovni našeho poštovního serveru.
Nicméně evidujeme, že 25. 11. došlo z agendy SOLOLANG, s.r.o. ke korektnímu odeslání emailu a u
agendy Perfect Design došlo k úspěšnému odeslání 19. 11.
Máte případně již nějako reakci od podpory Endory, mimo zmíněné fórum?"
Nevím co přesně znamená, že maily z agend byli odeslány, protože v iDokladu se mi zobrazila chybová hláška viz první příspěvek v této větvi fóra a mail s fakturou nebyl doručen adresátovi. Prosím o reakci, v lepším případě rovnou o kontaktování iDokladu (pan Jiří Malý, tel. číslo nevím) a dořešení problému. Děkuji.
Offline
Dobry den,
muzete prosim specifikovat odkud kam emaily nechodi a nejaky priklad emailu, ktery takto nedosel s casem odeslani? Popripade nam tyto informace zaslete na info@endora.cz. Dekujeme!
Offline