Nejste přihlášeni
Stránky 1
Doby deň,
od dnes od 11:46 mám problém. Prosím o radu ako by sa to dalo vyriešiť, nedokážem si žiaľ pordiť.
Upravil augeri (2016-11-26 23:11:00)
Offline
Offline
Dakujem pekne za odpoved. Mne to v administracii ukazuje, ze databaza je zaplnena na 2%. Je mozne ze je ten udaj v administracii endori nespravny?
Offline
Ja u databázy helpdesk1548956989 ktorú váš osTicket používa evidujem nasledovnú kapacitu: 114 % odstavena
U programu PLUS je možné veľkosť databáze navýšiť na 60MB, u programu MEGA až na 150MB. Navýšenie vykonáte v riadku danej databáze kliknutím na šípku navýšit velikost.
Offline
Mate pravdu. Myslel som ze sa pouziva ina databaza. Navysil som ju. Zatial a navysenie neprejavilo. Zrejme to cvilu trva.
Offline
Uz to funguje, dakujem pekne za nasmerovanie k vyrieseniu problemu.
Offline
Stránky 1