Nejste přihlášeni
Stránky 1
Dobrý den,
právě jsem si registroval doménu, s režimem Plus (na 6 měsíců). Snažil jsem se zaplatit kartou, nejdříve jsem vyplnil údaje o kartě na portále České spořitelný a pak v 3D Secure u ČSOB, u které mám účet ...
No a problém je takový že mi to napsalo, že se platba nezdařila a já hlupák, aniž bych si pro jistotu zkontrolovat stav účtu jsem to vyplnil ještě jednou a potvrdil znova ... pak mi to už přišlo divný, abych se dvakrát v něčem spletl, podíval jsem se na ten dispozibilní zůstatek na účtě a sebralo mi to skutečně 2x400kč (zaokrouhleno).
Vlastně ani nevím na co se zeptat, jsem zmaten, nechápu to, co se stalo .... rád bych, aby se to dalo dopořádku
Offline
Údaje z karty by sa mali vyplňovať 1x, následne v 3D Secure u ČSOB sa zadáva len SMS kód pre potvrdenie transakcie.
Prosím napíšte na info@endora.cz a kolegovia z fakturačného oddelenia problém vyriešia.
Offline
Děkuji, trochu mě to uklidnilo, napsal jsem, uvidím :-)
Offline
"-- prosíme níže needitovat --" to mi odepsali, to znamená, abych nic nedělal se stránkami asi že?
Offline
Jedná sa o automatickú odpoveď na váš požiadavok, tj ak by ste chceli reagovať k danému problému nejakým dodatkom je možné odpovedať na ten mail s tým aby ste obsah pod danou čiarou neupravovali - tak sa priradí k rovnakému problému. Aktuálne počkajte na fakturačné oddelenie Endory, ich pracovná doba je v pracovné dni medzi 8 až 17 hod.
Offline
Děkuji za odpovědi, vše se vysvětlilo ...
Offline
Stránky 1