Nejste přihlášeni
Stránky 1
Dobrý večer,
nevím proč, ale stále mi chodí na e-mail jisté "potvrzení" přijetí nějaké zprávy.
E-mail je odesílaný z e-mailové adresy info@endora.cz . Zaráží mě to, že je tam uvedené ID požadavku, které se vždy liší...
Je chyba na Vaší straně? Žádné "tickety" nezakládám. Lze to nějak vyřešit? Docela mi to e-mail spamuje...
Díky za reakci.
Offline
Z Vášho mailu u nás evidujem 3 automatické odpovede 10.07., 06.07. a 11.03. s predmetom Auto: Potvrzujeme přijetí zprávy
Pravdepodobne na tento podnet Vám je odoslané číslo ticketu pod ktorým je daný požiadavok u nás zaevidovaný.
Napríklad 06.07. Vám bolo odoslané varovanie k jednej z vašich domén na čo vaša mail schránka zareagovala automatickou odpoveďou a na ňu zareagoval náš ticket systém pridelením čísla ticketu. Včera 10.07. a 11.03. to spôsobil mail po dokončení automatickej inštalácie WP cez rýchle aplikácie kde ste obdržali heslo pre administrátorský účet. Tu tiež vaša mail schránka zareagovala automatickou odpoveďou ku ktorej bolo pridelené číslo ticketu.
Offline
Dobrý den,
děkuji za informaci. FILTR pro zasílání automatických odpovědí jsem upravil, nenapadlo mě to.
Offline
Stránky 1