Nejste přihlášeni
Stránky 1
Dobry den,
mam problem s presmerovanim emailu.
Na domene www.rockjob.cz mam vytvoreny kontaktni formular, ktery by mel fungovat tak, ze po odeslani dotazu dojde k....
a) odeslani potvrzovaciho emailu na adresu, ktery tazatel zada do formulare - FUNGUJE
b) odeslani emailu na info@rockjob.cz - FUNGUJE
c) presmerovani emailu z info@rockjob.cz na email XXXXX@centrum.cz - NEFUNGUJE
Co se tyce presmerovani, tak jsem vyzkousel jak vytvoreni filtru v nastaveni samotneho emailu, tak i sluzby presmerovani emailu na webadmin.endora
Zajimave je, ze pokud napisu email na info@rockjob.cz primo, tak ke presmerovani na XXXXX@centrum.cz dojde bez problemu (uz se ale tento email neobjevi na info@rockjob.cz).
A uplne stejny problem mam i s domenou www.rocksec.cz a emailem info@rocksec.cz
Poradte prosim jak a co mam nastavit, aby emaily, ktere chodi z kontaktnich formularu, byly presmerovany na XXXXX@centrum.cz
Dekuji
Upravil rocksec (2015-11-12 09:32:56)
Offline
Dobrý den,
"Zajimave je, ze pokud napisu email na info@rockjob.cz primo, tak ke presmerovani na XXXXX@centrum.cz dojde bez problemu (uz se ale tento email neobjevi na info@rockjob.cz)."
nastavte si ve webmailu posílání kopie, nikoliv přeposílání.
Napište mi prosím konkrétní čas kdy nedošlo k přeposlání/přesměrování a z jaké adresy byl e-mail odeslán.
Offline
Dobry den,
zde jsou udaje, ktere jste chtel.
1. dnes v 10:50 na www.rocksec.cz byl vyplnen a odeslan kontaktni formular
2. Potvrzujici email byl v poradku odeslan z www.rocksec.cz na adresu XY@gmail.com, kterou jsem zadal do formulare, cas 10:50
3. V case 10:50 z www.rocksec.cz prisel v poradku email "dotaz z webu rocksec" na info@rocksec.cz
4. Z info@rocksec.cz uz NIC NEPRISLO na email xxxxx@centrum.cz
Nastavil jsem na info@rocksec preposilani kopie tak, jak jste doporucil. Vse z info@rocksec ma byt preposilano na xxxx@centrum.cz - NEDEJE SE TAK
Stejny problem mam i s domenou www.rockjob.cz a pridruzenym emailem info@rockjob.cz
Dekuji za pomoc
Offline
zapnul jsem Vám na e-mailu info@rocksec.cz sadu filtrů i filtr, obojí bylo vypnuté. Vypadá to že nyní směrování probíhá správně, podle logu. Když máte založenou schránku, přesměrování (jako volba v administraci, ne ve webmailu) se nebere v potaz, server e-mail automaticky doručí do schránky, proto Vám přesměrování nefungovalo.
Stačí tedy nastavit v administraci využívání e-mailových služeb a zapnout sadu filtrů i samotný filtr.
Offline
Jeste jednou moc diky!!!!
Offline
Stránky 1