Nejste přihlášeni
Stránky 1
Zdravím, je možné někde v administraci nastavit SPAM filtr? V nastavení emailu pro doménu abpack.cz máme zaškrtnuto "Přesměrování na e-mail" a žádné jiné nastavení jsem nenašel. Osoba z německa nám posílala email a vrátil se následující email ze zprávou, že email nebyl doručen, jelikož Endora blokuje emaily z dané adresy (zřejmě jeho SMTP server). Co s tím, aby nám od něj emaily přicházely?
A tady je ta zpáva o nedoručeném emailu:
Von: "Mail Delivery Subsystem" <MAILER-DAEMON@smtp.strato.de>
Betreff: Returned Mail: Fwd: Returned Mail: Angebot Astro Salatverpackung
Datum: 21. Mai 2015 09:32:25 MESZ
An: <yy@yy.de>
*** MAILVERSAND FEHLERBERICHT ***
Die E-Mail wurde eingeliefert am Donnerstag, 21. Mai 2015 09:32:24 +0200 (CEST)
von Host [xxx.xx.xx.x] (tmo-106-164.customers.d1-online.com [80.187.106.164]).
Betreff: Fwd: Returned Mail: Angebot Astro Salatverpackung
Absender: yy@yy.de
Der Mailversand zum folgenden Empfänger ist endgültig gescheitert:
xx@xx.cz
Letzter Fehler: 550 5.0.0
Erklärung: host mail.endora.cz [88.86.120.207] said: rejected because
81.169.146.177 is in a black list at spam.dnsbl.sorbs.net
Spam Received See:
http://www.sorbs.net/lookup.shtml?81.169.146.177
Auszug aus dem Session-Protokoll:
... während der Kommunikation mit dem Mailserver mail.endora.cz [88.86.120.207]:
RCPT TO:
<<< 550 rejected because 81.169.146.177 is in a black list at
spam.dnsbl.sorbs.net Spam Received See:
http://www.sorbs.net/lookup.shtml?81.169.146.177
Reporting-MTA: DNS; mo4-p04-ob.smtp.rzone.de
Received-From-MTA: DNS; tmo-106-164.customers.d1-online.com
Arrival-Date: Thu, 21 May 2015 09:32:24 +0200 (CEST)
Final-Recipient: RFC822; xx@xx.cz
Action: failed
Status: 5.0.0
Remote-MTA: DNS; mail.endora.cz [88.86.120.207]
Diagnostic-Code: SMTP; 550 rejected because 81.169.146.177 is in a black list at
spam.dnsbl.sorbs.net Spam Received See:
http://www.sorbs.net/lookup.shtml?81.169.146.177
Last-Attempt-Date:
Final-Log-ID: k0691ar4L7WPQ8O
Offline
Odesílatel (IP 81.169.146.177) je na blacklistu. Je zapotřebí, aby majitel IP zažádal o delist ze seznamu sorbs viz http://www.sorbs.net/lookup.shtml?81.169.146.177. Přeposílat takovéto zprávy nadále už nelze, neboť by se pak endora vyskytla na blacklistu také.
Offline
To, že jsou na blacklistu a musí si zažádat o delist chápu, ale když nám ta samá osoba pošle email na jinou doménu u jiného providera, tak nám email přijde. Je to tedy tak, že ten jiný provider používá jiný blacklist a tam ta adresa 81.169.146.177 není?
Offline
Je rozdíl mezi doručováním do schránky a přeposíláním. Vzhledem k tomu, že se jedná zde na endoře o přeposílání e-mailů, tak mi máme povinnost filtrovat rozesílání spamu, jinak by byla i naše IP na blacklistu a tím by se nedoručovali zprávy. Pokud Vám dotyčná osoba pošle e-mail do konkrétní existující schránky a provider Vám to umožní, tak je v podstatě na Vás, jestli chcete přijímat zprávy, které si nesou označení Spamu.
Offline
My bychom právě raději spamy vyřazovali sami, aby nám chodily emaily, které nejsou spamy. Na třídění spamu máme vlastní systém. V dnešní době je obchodování částečně založené ne emailové komunikaci a pokud emaily nefungují, tak je to celkem velký problém. To, že někdo rezešle spamy a pak teprve, když už jsou spamy poslány, je IP blokována, není podle mě tak úplně ideální.
Když si tedy u domény, kde máme teď jen přeposílání, pořídíme schránku, tak nám tam pustíte i ty spamy? My si všechny emaily vytáhneme a nebudou již přeposílány Endorou jinam.
Offline
Na endoře vlastní kontrola spamu bohužel možná není.
Offline
Když si tedy zřídíme schránku, tak tam spamy chodit nebudou?
Offline
Většina ne. Je to filtrováno na základě blacklistu + další pravidla antispamového SW
Offline
Stránky 1