Nejste přihlášeni
Dobry den,
vcera jsem si registroval domenu u jineho registratora a zaplatil u vas jen webhosting Plus. Registrator namecheap.com mi ale domenu zrusil a ucet zablokoval (v USA) vubec nechapu proc.
Chtel jsem si proto zaregistrovat domenu pres vas, ale to bych musel znovu platit rocni poplatek za webhosting. Muzete mi poradit jak si zaregistrovat pres vas domenu bez toho abych musel znovu platit za webhosting
Offline
Nevite nekdo, jak dlouho se ceka priblizne na odpoved? Telefon tu neni a nevim co ted delat, jestli zaplatit webhosting znovu kartou, bude mi pak jedna z tech provedenych plateb vracena?
Offline
http://www.stable.cz/sluzby/domeny/
Nemalo by od Vás vyžadovať si zakúpiť aj hosting. Len je tam akcia, že ak si zakúpite hosting dostanete doménu zdarma.
Portfólio
E-mail: eduard(at)karpiel.sk
Offline
Diky za odpoved. Nevedel jsem, ze nabizi i registraci domen pres jinou internetovou stranku (stable). Na strankach endory mi totiz nabidli pro webhosting Plus jen domenu s platbou na dva roky, coz jsem nepotreboval. Nyni jsem si zaregistroval domenu jinde.
Muj problem ted je, ze mam domenu, tu samou kterou jsem mel predtim, kterou ale nemuzu spojit s webhostingem Plus, aniz bych za ni znovu musel zaplatit. Prijde mi absurdni abych platil dvakrat za webhosting pro tu samou domenu. Poslal jsem i dotaz pred kontaktni formular, snad mi nekdo odpovi.
Offline
Endora.cz patrí projektu Stable s.r.o., čiže je to vo vzťahu povedzme rodič a syn. Zakúpili ste si doménu u tej istej rodiny, takže do straty to nepôjde (aj sa píše, keď si dáte založiť doménu 2. rádu vo webadmine, tak tam píšu, že je potrebné si ju prv zaregistrovať a odkaz tam vedie na Stable.cz).
Pokiaľ viem, je možné si presunúť PLUS účet na inú doménu, ale je tam pokuta tuším (- 15 dní). Síce u Vás je to zaujímave, lebo máte tú istú doménu, takže skúste kontaktovať Endora tím na e-mailovú adresu info@endora.cz. Keď ste ale už kontaktovali cez formulár, tak už e-mail písať nemusíte, lebo je to to isté. Sledujte e-mail, pošlú Vám odkaz na ticket systém, kde si môžete svôj ticket kontrolovať.
Odpoveď zrejme najskôr dostanete až v Pondelok, teda začiatkom prac. týždňa.
Upravil Lkopo (2014-01-18 14:51:35)
Portfólio
E-mail: eduard(at)karpiel.sk
Offline
Diky moc za detailni odpoved, jen bych to upresnil, od endory mam zakoupen jen webhosting Plus, puvodne pripojenou domenu jsem koupil u namecheap, pote co mi ji zrusili jsem ji zakoupil znovu tu samou u czechia.com, ted jsem ji pripojil jen pres light ucet a pozadal jsem o upgrade na Plus (protoze zaplaceno uz mam). Pockam tedy na jejich odpoved do pondeli. Hezky vikend.
Offline