Nejste přihlášeni
Stránky 1
Dobrý den,
po prázdninách jsem si zakoupil přenosný počítač LENOVO.
Od koupě se začínají ukazovat určité nedostatky, nevím zda je možné je nějakým způsobem řešit.
1.) Display
u kláves F,J,5 a navigačních šipek je výstupek, který pomalu ale jistě škrábe povrch displeje, počítač mám pár měsíců, nedokáži si představit jak bude vypadat například ke konci záruční doby. Jediné co mě uklidňuje, že to jde vidět jen při vypnutém displeji.
Druhá věc, v pravé části displeje se "najednou" objevili jakoby světlejší plochy (3), nejedná se o life pixely.Je to shluk pixelů přibližně na půl centimetru čtverečním, uprostřed nejsilnější. Připadá mi, že těmito místy více prosvítá systém podsvětlení displeje.
(O víkendu bych mohl sehnat fotografii na které to bude vidět)
2.) Špatně uchycená mechanika
DVD mechanika nejspíš podporuje vysoké otáčky, však při plném výkonu to tak rozvibruje počítač, že po pár vteřinách se zastaví a začne číst znovu. Toto se mi stalo snad jedinkrát, ale zvuk vycházející z rozklepaného laptopu mě opravdu vyděsil. Ještě že jsou pro mě CD/DVD tabu.
3.) Wifi
Nevím jestli je to problém počítače nebo výrobce čipu Intel popřípadě widlí, ale výrobce dává v konfiguraci možnost nastavit síťovou kartu na pásmo 5GHz, počítač mi však sítě na této frekvenci nenabízí. (Jiná zařízení mi síť zobrazují)
Děkuji za odpověď a rady, Havelka
Offline
Otázku reklamace zde nevyřešíme. Jediný kdo je oprávněn se Vám vyjádřit k reklamaci je prodejce.
Doporučuji Vám obrátit se na prodejce, nejlépe osobně s NTB, uvést konkrétní věci přímo na prodejně a požadovat reklamaci nebo výměnu NTB.
1. Murphyho zákon:
Na počátku nebylo nic. I to se pokazilo!
stránky: CMS test
kontakt - instalace systémů, MySQL, FTP přístup, ...
Instalační balíky vybraných CSM
Problémy spojené s provozem služeb Endora, řešte na tomto fóru.
Offline
podle mě to rozhodně reklamovatelné je, minimálně ten displej
Linux is like a wigwam. No Windows, no Gates and Apache inside!
Offline
Zájsť na reklamáciu môžete a určite by Vás s tým nemali poslať preč. Pred reklamáciou si odporúčam urobiť dokumentáciu stavu Vášho NTB, lebo občas to tak v našich krajinách chodí, že sú príliš lenivý niečo opraviť, tak si vymyslia dôvody, že ste si to poškodili Vy sám a dostanete NTB ešte v horšom stave ako je. Medzi najkomickejšie dôvody patrí "nadmerné používanie".
Zas neplatí to všade, niekde Vám to vyreklamujú okamžite a bez problémov. Keď neskusíte, neviete.
Upravil Lkopo (2013-12-12 19:05:13)
Portfólio
E-mail: eduard(at)karpiel.sk
Offline
prvni dve veci budou reklamovatelne, ta druha bych rekl, ze byl vydan nebo bude vydan nejaky opraveny ovladac k wifi, staci mrknout na support lenova pokud to nebudete reklamovat rovnou na ty dva predchozi problemy
W3C validator | Performance tools | Stavové kódy HTTP | Fiddle | Codepen | Ideone | XAMPP
Offline
děkuji za rady, koukal jsem na LENOVO podmínky pro reklamaci, ihned na první stránce je jasně napsáno a také rozvedeno toto:
Lenovo zaručuje, že každý hardwarový produkt Lenovo, který si zakoupíte, nebude při běžném používání během záruční doby vykazovat vady
materiálu ani vady provedení
Nejspíš zajdu přímo do Lenova, je to kousek od alzy tak uvidíme, jestli se to nějak rozvine, dám vědět.
Ještě jednou díky za reakce.
Offline
Stránky 1