Nejste přihlášeni
Stránky 1
Zdravím, měl bych dotaz ohledně faktury.
Máme placenou doménu a byla nám vystavená zálohová faktura, problém byl, že v ní byly staré údaje, tudíž jsem se řídil podle tohoto: "Nevyhovuje-li vám uskutečněná objednávka (fakturační údaje, fakturační období, hostingový program), vytvořte si objednávku novou. Již vytvořenou zálohovou fakturu zde zrušte, nebo ignorujte a po 30 dnech se zruší automaticky. Služby zaplaťte dle nového zálohového listu." a původní fakturu odstranil.
Avšak, kde teď vytvořím novou objednávku? Nemohu to nikde najít. Prosím znalejší, poraďte.
Upravil Raiden (2013-08-18 11:08:37)
Offline
Offline
Ahá. A bude po tu dobu stránka normálně funkční?
Každopádně děkuji za rychlou odpověď na první dotaz.
Offline
Doména expiruje dne 28.08.2013, do té body bude plně funkční. Potom přibližně 70 dní po její expiraci bude možné vytvořit novou objednávku.
Kontaktujte nás | FAQ
Email: fk@endora.cz
Offline
V prípade že chcete doménu predĺžiť na ďalšie obdobie bez toho aby bola medzičasom deaktivovaná, napíšte na mail info@endora.cz z mail adresy vedenej ako mail majiteľa domény (tento sa dá zistiť v registry u .CZ domén www.nic.cz u .EU domén www.eurid.eu atď) a požiadajte o zmenu majiteľa domény aby údaje súhlasili z aktuálnymi. Následne vám vystavia faktúru na nové údaje u danej domény.
Offline
Stránky 1