Nejste přihlášeni
Stránky 1
Při registraci domény 2.řádu a zařízení programu PLUS (a jejich zaplacení) jsem si uvědomil, že jsem se překlikl a zadal špatný mail, na který chodí aktivace účtu. Bude problém s tím, aby mi poslali aktivaci na jiný mail? Psal jsem již na podporu, ale zatím nikdo nenapsal... :?
Offline
Ve webadminu v části fakturace smazat a vytvořit objednávku znovu.
Pokud nepomůže tak si napište na <!-- e --><a href="mailto:info@endora.cz">info@endora.cz</a><!-- e -->
Kontaktujte nás | FAQ
Email: fk@endora.cz
Offline
Tam se právě nedostanu, píše mi to, že účet není aktivní... :cry: a ten mail, co jsem zadal do registrace neexistuje, prostě jsem se přepsal a uvědomil jsem si to pozdě...
Offline
Vy jste ještě neměl založený účet u Endory a vytvářel jste teď nový s novou objednávkou domény 2. řádu?
Pokud se nedostanete do administrace, tak bude třeba aby změnil špatný email na správný admin.
Napište su na <!-- e --><a href="mailto:info@endora.cz">info@endora.cz</a><!-- e -->, nebo vyčkejte až Vám sem admin napíše.
Kontaktujte nás | FAQ
Email: fk@endora.cz
Offline
Jop, přesně, vytvářel jsem nový účet s registrací domény 2.řádu...
Offline
... zadal špatný mail, na který chodí aktivace účtu. ...
Název účtu nebo domény?
... Psal jsem již na podporu, ale zatím nikdo nenapsal... :?
Pokud jste psal již na podporu, pak vyčkejte na odezvu přes TicketStream. Duplicitním tématem zde ve fóru nelze nic uspěchat.
1. Murphyho zákon:
Na počátku nebylo nic. I to se pokazilo!
stránky: CMS test
kontakt - instalace systémů, MySQL, FTP přístup, ...
Instalační balíky vybraných CSM
Problémy spojené s provozem služeb Endora, řešte na tomto fóru.
Offline
Stránky 1