Nejste přihlášeni
Stránky 1
Často se tu děje, že uživatel nebyl informovván, protže email má v databázi Endory neplatný.
"právní" stránku věci řešit nechci, leč jen tu technickou.
Když se mění freeemalová adresa na jinou freeemailovou adresu, tak stačí si nastavit přesměrování či pop3 stahování - to je bez problémů
horší problém nastane, když má uživatel email od školy, zaměstnavatele, ISP providera, ... a přechází k jinému a starý email se "zruší" jakmile vyprší smlouva.
k Věci: Jak může uživatel snadno zjistit, kde všude má "starý" email registrován, aby jej změnil na nový ?
spolehat se na "paměť ve svém mozku" nelze a že by si někdo psal kde se všude zaregistroval tak takového člověka neznám.
Co teď, jak to zjistit, kde všude musím email změnit, když jsem jej používal třeba 5 let a už si nepamatuji, kde jsem se všude registroval (Endora je můj asi 5x hosting a už si nepamatuji, kde jsem měl všude weby)
[size=100:rzwvk57b]Michal Kolesa 28 let, Invalidní důchodce ,Vyučen: elektrikář - silnoproud, Maturita: Strojírenství, Zájmy: Technika (strojírenství, elektrotechnika)
Offline
ja to řešim snadno
mam outlook kam si všechny emaily stahuju
a pak stačí hodit filtr na ty prijate z určiteho emailu
jiny postup nevim, jedine tu schranku predtim projit a checknout co je tam za maily
W3C validator | Performance tools | Stavové kódy HTTP | Fiddle | Codepen | Ideone | XAMPP
Offline
No ak si nepamätáš kde sa registruješ tak sa nikde neregistruj. Prípadne na všetky registrácie používaj nejaký mail ktorý sa zrušiť len tak nemôže a ktorý sleduješ čo najčastejšie. Ja mám všetky maile smerované do jedného konta u Gmail kde si ich filtrujem podľa sfarbenia atď. Prípadne ak nejakú stránku už nepoužívam kde som sa registroval tak registráciu zruším, prípadne nastavím v nej iný mail na ktorý príde prípadné upozornenie. Tj ak využívaš nejaký webhosting tak by si mal svoju mail adresu aktualizovať, ak to nerobíš tak zrejme daný hosting nepoužívaš.
Offline
Stránky 1