Nejste přihlášeni
Dobrý den, nikdy jsem problém s nastavením DNS nebo CNAME neměl, mám několik domén a vše je vždy v pořádku. Z podpory Active 24 mi napsali:`
1. Dobrý den,
> >
> > popsané směrování domény <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.noblecrops.cz">www.noblecrops.cz</a><!-- w --> na noblecrops.funsite.cz bylo
> > nastaveno správně. Jen od chvíle jeho nastavení může trvat až 24 hodin než je
> > aktivní, čeká se na replikaci směrování na další servery v internetu.
> >
> > S pozdravem a přáním krásného dne.
2.
na naší straně je směrování nastavené správně, vyžaduje ale nastavení příjmu domény noblecrops.cz coby aliasu na serveru pro noblecrops.funsite.cz. Doporučil bych proto překontrolovat, zda je tento alias v pořádku nastaven.
Tohle nastavení aliasu není nutné v případě použití služby Webforward, kterou je možné bezplatně aktivovat v zákaznickém centru v sekci "domény" pod ikonou "WF". Více se o této službě dočtete v nápovědě na adrese http://napoveda.active24.cz/idx.php/0/053/article/
Nevím zda mám aktivovat Webforward nebo se obrátit na vásm zda mám nastavenu doménu na příjem.
Díky moc za odpověď.
Luděk Škrip
Offline
U active24 nastavte dns záznamy na endoru, a pak zde vytvořte ve webové administraci doménu a nahrajte na ni příslušný obsah
Zdrojový kód | Změř si rychlost webu
Offline
Offline
noblecrops.cz Z Active 24 mi psali, že je DNS přesměrován, použil jsem CNAME i Webforward, zobrazuje se mi pouze úvodní stránka Endory a ne doména. Mám založenou noblecrops.funsite.cz na endoře, vložil jsem i doménu noblecrops.cz, instaloval wordpres a čekal několik dní. Stále Vaše úvodní stránka. Prosím pomozte!!
Díky Luděk
Offline
Dobrý den, mám vše na Active 24 nastaveno.
toto mi napsali:
--------------
u domény "noblecrops.cz" jsem zadal změnu NSSETu, podle návodu na adrese http://www.endora.cz/podpora/faq#jak-na ... -na-endoru
Změna však vyžaduje potvrzení z Vaši strany, konkrétně z e-mailu držitele, na který proto byla zaslána ověřovací zpráva s validačním linkem.
Tato změna se po potvrzení projeví během 24 hodin. Poté prosím kontaktujte zákaznickou podporu společnosti Endora, aby doménu nasměrovali ve svém systému.
---------------
Můžete ji prosím nasměrovat?
Díííííííky moc
Luděk
Offline
Skvělé, super, děkuji!!!! :-)))))))))))
Offline