Nejste přihlášeni
Stránky 1
Může mi, prosím, někdo poradit, jak prodloužit program PLUS? Přišel mi e-mail, že cca za 14 mi předplatné končí. Chci prodloužit platbou mobilem. Nikde nemohu najít postup. Stránky jsou velmi nepřehledné. Už to hledám více než půl hodiny a končím. Děkuji.
Offline
Pres sms bohuzel prodlouzit nejde. Aktualne je mozne jen platba kartou a platba na ucet. Prodlouzeni najdete ve sve administraci pod ikonkou $
Offline
A lze tedy nově aktivovat program PLUS přes SMS??? Myslím tím to, že bych nechal po vypršení termínu program přejít do free verze, a pak provedl novou aktivaci - přes SMS?
Offline
Offline
Nezlobte se, ale jsem z vašeho zhoršení služeb dost výrazně otráven. Jednak odbourání platby přes mobil mi výrazně nevyhovuje a jednak systém vašich stránek a orientace v nich je naprosto otřesná! To, jak prodloužit program PLUS, jsem už hledal více jak půl hodiny. Pak jsem hledal, kde najít nějaké návody, či postupy... dalšího X času. Když jsem nakonec našel tuto podporu, dostal jsem od vás radu, že "mám klepnout na ikonku $". Fakt, smysluplná rada. To už jsem totiž udělal minimálně pětkrát, ale ani jednou k úspěšnému cíli nedošel. Za prvé, v okně, které se objeví, je sice psáno, že program Plus stojí 15 Kč/měsíc, ale zvolím-li variantu Plus a vyberu období např. na 6 měsíců, pak se mi jednou objevilo, že to bude zdarma, podruhé zase nějaký úplně jiný nesmyslný údaj... fakt dobře udělané stránky... Nechápu dále, proč shromažďujete osobní údaje. Nejde o žádnou firmu, proto žádnou fakturu nevyžaduji, přesto tam musím zadat osobní údaje. Nikde ale není uvedeno, zda zadání údajů je povinné, či ne, případně které údaje musí být vyplněny. Protože předpokládám, že IČO nemá každý, nevyplnil jsem nic než jméno. A najednou se nahoře objevilo, že tři položky musím vyplnit. Ale které, to už bohužel ne. Při opakovaném vyplňování formuláře se vše restartovalo, takže když si nevšimnete, že se nastaví program Mega a období 1 rok, objednáte si úplně něco jiného, co zřejmě vyhovuje vám, ale ne už mně. Takže na třetí pokus jsem nakonec formulář vyplnil. Vygenerovala se jakási zálohová faktura, kterou jsem našel pouze v pasáži Fakturace. Otevřít ji ale bohužel nelze, takže vůbec nevím, kolik mám zaplatit, kam mám zaplatit, takže jediné, co mi napadá, že už si fakt z lidí děláte slušně řečeno legraci. Tak takhle vypadají vaše stránky, váš návod, vaše rady. VÝRAZNĚ JSTE SLUŽBY ZHORŠILI!!! ZAMYSLETE SE, PROSÍM, NAD TÍM!!!
Offline
SMS platba byla nevyuzivana a jeji provozovani stalo vice nez byl zisk z ni.
V prodluzovani programu jsou zatim chyby. Vime o nich. Behem tydne snad budou opraveny.
Jelikoz se vsem automaticky generuje faktura tak je potreba zadat aspon jmeno a adresa. Toto je bezne u vsech spolecnosti.
Vase objednavka prodlouzeni je bohuzel spatna. Udelejte si prosim jeste jednu. Zalohovy list vam pak prijde i na email.
Omlouvam se za vznikle komplikace. Verim ze se nam povede dotanout tuto cast do odpovidajiciho stavu co nejdrive.
Offline
Zálohovou fakturu jsem vytvořil znovu, bohužel, žádný e-mail mi opět nedorazil. Nemohu vám tedy nic zaplatit, i když bych třebas chtěl... ZATÍM JEŠTĚ POŘÁD
Offline
Objednavku jsem vam vygeneroval . Doufam ze vyhovuje vasim potrebam
Offline
Stránky 1