Nejste přihlášeni
Stránky 1
Zdravim,
pri registracii mojeId som zadal zlu adresu,a neskoro som si uvedomil ze mi PIN3 pride postou, tak som mojeID zrusil a pokusil sa vytvorit nove, zial pise mi ze email aj telefon je uz pouzite tak sa nemozem registrovat znovu.
Da sa s tym nieco urobit?
Offline
Vy jste již zadal PIN1 a PIN2?
Bohužel se s tím nedá nic dělat ze strany Endora.
Obávám se, že ani CZ.NIC s tím nemohou nic udělat. Viz stránky podpory MojeID.
Stejné údaje (nick, telefon, e-mail) budete moci použít nejdříve za 8 měsíců od deaktivace účtu.
Co Vám zbývá:
založit účet s novým uživatelským jménem (nickem)
zadat údaje pro doručení PIN1 a PIN2 - PIN1 přijde na e-mail (můžete si založit nový), PIN2 přijde na mobil (uvedete druhý telefon)
zadat správnou adresu pro zaslání PIN3.
Po vyplnění PIN3 pak můžete uvedené údaje změnit na Vámi požadované dle FAQ MojeID. Obávám se, že až po vypršení 8 měsíců, protože Vámi zadané předchozí údaje budou stále v databázi.
1. Murphyho zákon:
Na počátku nebylo nic. I to se pokazilo!
stránky: CMS test
kontakt - instalace systémů, MySQL, FTP přístup, ...
Instalační balíky vybraných CSM
Problémy spojené s provozem služeb Endora, řešte na tomto fóru.
Offline
Pro funkci vam staci overeni pomoci pin1+pin2. Neucastnite se ale slosovani o Ipad atd...
Offline
Po prihlásení na stránke <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.mojeid.cz">www.mojeid.cz</a><!-- w --> ak ste overený mobilom a mailom by mala adresa ísť zmeniť na správnu - samozrejme po tomto kroku nedôjde zrejme k overeniu pomocou PIN3 ale budete musieť zaslať validáciu. Prípadne kontaktujte mojeID, istotne vám zmenu adresy vykonajú ak to nepôjde priamo cez ich systém.
Offline
Stránky 1