Nejste přihlášeni
Stránky 1
Téma uzavřeno
Na službě Endora.cz byla spuštěna 1.fáze spárování účtů s MojeID.
1. fáze - do 31.12.2102
2. fáze - od 1.1.2013 - 31.1.2013
3. fáze - od 1.2.2013
[size=125:3tunh34a]Jak získat MojeID
1. Po vstupu do administrace otevřením odkazu banneru Registrovat.
2. Na stránkách MojeID založení účtu výběrem jedné ze dvou možností Založit nový nebo Vytvořit účet z registru domén pokud vlastníte doménu.
[size=125:3tunh34a]Jak registrace probíhá
Po odeslání správně vyplněného formuláře Vám přijde na uvedený e-mail zpráva, která obsahuje PIN1 a odkaz na zadání údajů, současně Vám na zadané telefonní číslo přijde SMS zpráva, která obsahuje PIN2. Po zadaní obou PINů do formuláře z odkazu v e-mailu je Váš účet aktivován.
Aktivací účtu Vám společnost CZ.NIC odešle na uvedenou doručovací adresu dopis, který obsahuje PIN3, nutný k plné registraci účtu.
Po zadání PIN3 máte účet plně registrován a po přihlášení se k účtu MojeID můžete provádět povolené změny v údajích Vašeho účtu.
Dalším krokem je validace účtu.
Registrace více účtů na stejné kontaktní údaje a adresu není problém, vždy po měsíci je možné založit nový účet s jiným názvem na stejné kontakty. Nepoužívané účty můžete zrušit, přes tlačítko Deaktivovat na záložce Nastavení.
[size=125:3tunh34a]Na co si dávat pozor
Pečlivě vyplňte Vaše údaje, které slouží pro plnou aktivaci účtu na MojeID. Raději si vše 2x zkontrolujte, než formulář odešlete.
Budete vyplňovat:
Uživatelské jméno - malými písmeny, pokud se registrujete ze služeb Endora, pak je doplněn Váš název účtu na Endora (nick);
Jméno a příjmení;
e-mail;
telefon - pro telefony z ČR je přednastaveno, pro telefony ze SR musíte změnit předvolbu v rozevíracím menu. Telefonní číslo (9 míst) uvedete do další kolonky;
trvalé bydliště.
Vyplníte kontrolní kód a po souhlasu s podmínkami formulář odešlete.
[size=125:3tunh34a]Co mohou způsobit nesprávně uvedené údaje
Pokud uvedete některý z údajů nesprávně, pak nebudete moci dokončit aktivaci procesu registrace MojeID.
Uživatelské jméno neaktivovaného účtu můžete použít až po uplynutí doby 8 měsíců - viz níže.
[size=125:3tunh34a]Jak postupovat
Stane-li se Vám, že některý z údajů uvedete špatně, společnost CZ.NIC NEPROVÁDÍ žádné změny v neaktivovaných účtech, budete si muset založit nový účet se správnými údaji. Starý - neaktivní - účet se po šesti měsících smaže automaticky systémem a teprve po dalších 2 měsících ochranné doby budete moci znovu použít uživatelské jméno.
[size=125:3tunh34a]Problémy na Endora.
Pokud by došlo k chybnému spárování účtu na Endora.cz s neaktivním účtem MojeID, můžete provést "odpárování" v administračním rozhraní Endora.
Další podrobnosti najdete v sekci podpory společnosti CZ.NIC na stránkách MojeID - FAQ .
[size=125:3tunh34a]Veškeré dotazy, týkající se MojeID účtu směřujte, prosím, do sekce O Endora.cz - MojeID
Po několika dotazech zde v diskuzi doplním důležitou informaci:
Prosím, než provedete jakékoliv nevratné změny v účtu MojeID (deaktivace účtu) nejprve se zeptejte na varianty možných řešení. Předejte tím případným problémům při zakládání nového účtu na MojeID.
Deaktivované účty ještě nějakou dobu zůstávají v databázi a Vy nemůžete použít shodné údaje pro novou registraci. Jedná se o tyto údaje:
- uživatelské jméno;
- e-mail;
- telefonní číslo.
Další podrobnosti najdete v Pravidlech technické komunikace, mazání nepoužívaných kontaktů řeší bod 5. těchto Pravidel.
1. Murphyho zákon:
Na počátku nebylo nic. I to se pokazilo!
stránky: CMS test
kontakt - instalace systémů, MySQL, FTP přístup, ...
Instalační balíky vybraných CSM
Problémy spojené s provozem služeb Endora, řešte na tomto fóru.
Offline
Stránky 1
Téma uzavřeno