#1 2012-10-08 12:37:08

sonakova
Člen
Registrován: 2012-10-08
Příspěvky: 2

Re: Joomla - problém s instalací a přístupem do DB

Dobrý den, jsem naprostý začátečník v Joomle a trochu se ztrácím v přenosu dat na můj prostor.
Stránky mám vytvořené na lokálu, DB jsem v vyexportoval. Na hostingový prostor jsem nainstaloval Joomlu (automaticky z rozhraní Endora). Při importu DB ze zálohy mi to hodí chybu:

SQL-dotaz:

--
-- Databáze: `pokus`
--
CREATE DATABASE `pokus` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;

MySQL hlásí: Dokumentace
#1044 - Access denied for user 'joom081012821109'@'88.86.12%' to database 'pokus'

Tak nevím, mám nainstalovat Joomlu ručně (plus všechny pluginy, které mám na lokálu) a založit databázi pod stejným názvem a heslem, jako na lokálu? A databázi založit napřed v admin prostředí Endory nebo při instalaci Joomla?

Děkuji.
Špíral

Offline

#2 2012-10-08 13:59:14

kksmirice
Endora rádce
Místo: Vrchovnice
Registrován: 2011-11-20
Příspěvky: 6,023
Web

Re: Joomla - problém s instalací a přístupem do DB

Databáze se zakládá výlučně v administračním rozhraní Endora.
Proto při pokusu o import databáze (nikoliv tabulek) ta zmiňovaná chyba.

sonakova napsal:

... Tak nevím, mám nainstalovat Joomlu ručně (plus všechny pluginy, které mám na lokálu) a založit databázi pod stejným názvem a heslem, jako na lokálu? A databázi založit napřed v admin prostředí Endory nebo při instalaci Joomla?...

Pokud již máte na lokále vše funkční, umíte pracovat s databázemi a tabulkami, pak můžete celou instalaci Joomla! přenést pomocí FTP na server, založit databázi (naimportovat tabulky), uživatele a nastavit heslo.
Pokud budete mít rozdílné názvy databáze a jména a hesla uživatele také patřičně poupravit konfigurační soubor.

Já tento systém přenosu něčeho co mi na lokále funguje uplatňuji také (jakýkoliv systém) a bez nejmenších problémů, nehledě na to, že na Endora nenainstalujete Joomla! ručně, pouze prostřednictvím rychlých aplikací.


1. Murphyho zákon: