#1 2012-07-14 20:25:14

imessi
Člen
Registrován: 2012-07-14
Příspěvky: 2

Re: DOMENA zdarma

V pátek 13. (včera, asi špatný den!!!) jsem si založil hosting Mega s doménou zdarma. Zaplatil jsem platebním příkazem, předpokládám, že úhrada proběhne v pondělí. Dnes je sobota a založená doména je stále volná. Prosím o informaci
1. Kdy bude doména zaregistrovaná?
2. Kdy budu moci založit subdoménu 3.řádu?
3. Kde najdu nakopnutí jak (u vás nabízeným způsobem jedním tlačítkem) nainstaluji např. Drupal na moji subdoménu  třetího řádu.
Nejsem žádný odborník, ale úplný laik také ne.
Děkuji.

Offline

#2 2012-07-14 20:38:34

kksmirice
Endora rádce
Místo: Vrchovnice
Registrován: 2011-11-20
Příspěvky: 6,023
Web

Re: DOMENA zdarma

ADD 1) po připsání částky na účet Endora + čas na aktivaci...
ADD 2) po aktivaci domény
ADD 3) v administračním rozhraní - Přehled domén - aplikace - vybrat si systém....

Pokud si chcete vše nanečisto vyzkoušet, pak si můžete založit doménu 3.řádu (zdarma a ihned - cca do 45 min.) a cvičně si nějaký ten systém nainstalovat....


1. Murphyho zákon:
Na počátku nebylo nic. I to se pokazilo!

stránky: CMS test
kontakt - instalace systémů, MySQL, FTP přístup, ...
Instalační balíky vybraných CSM

Problémy spojené s provozem služeb Endora, řešte na tomto fóru.

Offline

#3 2012-07-14 23:47:34

imessi
Člen
Registrován: 2012-07-14
Příspěvky: 2

Re: DOMENA zdarma

Děkuji. Je lepší kupovat a platit hosting v pondělí. Nezapomenu tak přes víkend, co jsem to vlastně chtěl. V mém věku i jak se jmenuji. Nějak si s tím poradím.

Offline

#4 2012-07-15 15:14:40

JF
Endora rádce
Místo: ....nice u Plzně
Registrován: 2010-06-22
Příspěvky: 11,888

Re: DOMENA zdarma

Ak je platba kartou online tak je jedno kedy sa platí, lebo hneď po platbe je všetko aktivované - i o víkende. Jedine u zahraničných domén registrácia prebieha nasledujúci pracovný deň.