Nejste přihlášeni
Stránky 1
Šlo by naprogramovat takový skript, který by se dal do administrace jako kliknutelné tlačítko, který by projel celou prezentaci (všechny soubory html/php soubory) zda obsahují tag endora, zda před ním není nějaký <DIV>, který by měl v CSS nastavenou hodnotu display:none, zda je dostatečně viditelný, zda není příliš daleko
Já to dělám tak, že udělám 2 <br> pak udělám čáru <hr> pak vložím něco ve smyslu: "Reklama od hostingu" a pak teprve vložím endora.
Design prezentace mi to nenaruší a pata je opticky oddělená a viditelná.
Jak moc je technicky náročné něco takového naprogramovat ?
Co vše by se muselo do algoritmu pro vyhodnocení viditelnosti zakomponovat?
[size=100:rzwvk57b]Michal Kolesa 28 let, Invalidní důchodce ,Vyučen: elektrikář - silnoproud, Maturita: Strojírenství, Zájmy: Technika (strojírenství, elektrotechnika)
Offline
Nevymýšlej hovadiny...
(navíc se tag <endora> rozhodně nedává do všech souborů v administraci)
Nejnovější článek: www.zeminem.cz ...
Černé díry jsou místa, kde Bůh dělil nulou...
Endora plugin!
Offline
Myslím že tahle funkce nemá praktické uplatnění...
IT portál efacebook.cz, seo katalog webů
Offline
No v mém případě je jasné, že je pata viditelná, ale třebas někdo má šedivé pozadí a nastaví šedivou barvu (barvy jsou rozdílné), tak by si zkontroloval viditelnost pomocí skriptu. Někomu se to může zdát viditelné a někomu ne. Skript by byl řízen algoritmem a tudíž by byl nestranný.
Nebo velikost. V podmínkách je, že musí být 80% velikosti většiny fontů. Skript by to přepočítal. Já osobně bych dal do podmínek, že minimální velikost paty bude 8 - 10 px. To se mi zdá srozumitelnější a snadněji vymahatelnější
[size=100:rzwvk57b]Michal Kolesa 28 let, Invalidní důchodce ,Vyučen: elektrikář - silnoproud, Maturita: Strojírenství, Zájmy: Technika (strojírenství, elektrotechnika)
Offline
Osobne si myslím že je zbytočné robiť niečo ešte viac zložitým. Reklama je vkladaná automaticky do každého výstupu zo servera. Keby sa ešte má niečo overovať a kontrolovať nastavenia každého zvlášť tak by sa ti stránka nenačítala povedzme do sekundy ale trvalo by to asi o 500-1000% dlhšie. Ale to by si zjavne uvítal keby ti stránka beží len kvôli špeci nastaveniam reklamy pomalšie, však?
Offline
To by se nekontrolovalo furt.
Uživatel v administraci po nahrátí html/php by si klikl na tlačítko, program by zkontroloval jeho prezentaci.
maximálně po nahrátí nového obsahu by server zkontroloval ale i to by šlo nastavit ien pro problémové uživatele.
[size=100:rzwvk57b]Michal Kolesa 28 let, Invalidní důchodce ,Vyučen: elektrikář - silnoproud, Maturita: Strojírenství, Zájmy: Technika (strojírenství, elektrotechnika)
Offline
No lenže keď chceš aby si užívateľ mohol cez administráciu nastaviť štýl reklamy a prípadne i veľkosť tak by sa muselo kontrolovať stále, tj niekto by navštívil tvoju stránku, skript by dal výstup, následne server by musel skontrolovať o akú sa jedná doménu, komu doména patrí, aký štýl ma pridať, pridať ho a vložiť do stránky reklamu vyhľadaním tágu kde ju umiestniť, ak ho nenájde tak umiestniť reklamu pred koncový tág body a až následne poslať obsah návštevníkovi. Takto ako to je teraz je omnoho jednoduchšie. Skript proste skontroluje či je v texte tág, nahradí ho reklamou a o nič viac sa nestará. Ak tág nieje tak vloží reklamu pred koncový tág body. Čo je teda pre server jednoduhšie? To ako to je teraz alebo to ako by si to chcel ty?
Navyše reklamu kontrolovať skriptom nieje naj, lebo skript nieje tak dokonalý aby zistil či je reklama OK alebo nie. Užívateľ môže dať div do divu a ten do divu a tak ďalej a to by skript musel overovať celý zdrojoví kód, rozložiť ho do detailov a tým dedukovať či sa reklama zobrazí alebo nie. Musel by hľadať všetky css súbory či niekde nieje nejaké id alebo class ktorý by zabraňoval zobrazovaniu a podobne - čiže ďalšie preťažovanie servera. Momentálne každý mesiac sa prekontroluje námatkovo ručne niekoľko stoviek stránok podľa určitého pravidla vybraných z celkového počtu. Práve teraz je v systéme cez 200 stránok ktoré porušujú podmienky a majitelia nereagovali ani na 2 upozornenia o porušovaní. Takže stránky čakajú na ručné zmazanie. Ako sa hovorí na každého kto porušuje podmienky jedného dňa príde. A keď sa web zmaže tak už ho nieje možné znovu registrovať aj keď sa jedná o vlastnú doménu 2 rádu. Majiteľ si musí nájsť bu´d nový hosting alebo požiadať o uvoľnenie s tým že sa nebude snažiť o opätovné porušovanie.
Offline
a moje domény 3. řádu jsou OK ? login jsem vám poslal na mail
Jak vypadá to upozorněnní že doména nemá reklamu ?
[size=100:rzwvk57b]Michal Kolesa 28 let, Invalidní důchodce ,Vyučen: elektrikář - silnoproud, Maturita: Strojírenství, Zájmy: Technika (strojírenství, elektrotechnika)
Offline
Odpoveď bola odoslaná mailom.
Upozornenie je normálny mail kde v predmete je o čo sa jedná, to je o závažné porušenie a v texte je uvedený bod podmienok ktorý stránka porušuje. Následne beží doba 14 dní kde je stránka prekontrolovaná znovu, ak nieje náprava vykonaná je poslané rovnaké upozornenie ešte raz. Po ďalších 14 dňoch ak sa náprava neurobí je stránka vymazaná o čom je majiteľ informovaný mailom kde je uvedené zrušenie služieb a bod podmienok. Samozrejme ak by sa náhodou mail dostal do SPAMu tak vo webadmine je doména ktorá má varovanie červeným písmom. V prípade že sa problém napraví, tak je doméne zrušené varovanie a prestane sa zobrazovať vo webadmine červeným písmom.
Offline
toto je podle me i technicky nerealne, reklamu prekryjes nejakym obrazkem co si nastavis treba pres js a skript nic nepozna
W3C validator | Performance tools | Stavové kódy HTTP | Fiddle | Codepen | Ideone | XAMPP
Offline
Prubezne probiha automaticka i rucni kontrola ... to staci
Offline
Stránky 1