Nejste přihlášeni
Stránky 1
Už někoho napadlo, že uživatel, který by si dal na stránky 2 reklamní paty (jednu nahorů nad web a jednu standardně pod web) měl nějakou další výhodu ?
Nemyslím nutně větší prostor (nebo jen o pár desítek MB), ale třeba jen větší traffic (o pár desítek MB), přednostnější zápis do katalogu...
[size=100:rzwvk57b]Michal Kolesa 28 let, Invalidní důchodce ,Vyučen: elektrikář - silnoproud, Maturita: Strojírenství, Zájmy: Technika (strojírenství, elektrotechnika)
Offline
Offline
Já to myslel tak, že pro záhlaví by byla pata jiná
tedy by byli 2 tagy
<endora-top> <endora-botton>
[size=100:rzwvk57b]Michal Kolesa 28 let, Invalidní důchodce ,Vyučen: elektrikář - silnoproud, Maturita: Strojírenství, Zájmy: Technika (strojírenství, elektrotechnika)
Offline
Resi se ruzne alternativy. Bohuzel je trosku slozitejsi technicka implementace.
Offline
Hlavně, když to nedopadne jako u Webzdarma - tzn. reklamní banner (navíc ve formě hodně nepovedené flashové animace) s odkazem vedoucím nikam.
Na Webzdarma jsem měl prezentaci (předchůdkyni té, kterou jsem zde založil v prosinci 2009) - a někdo se do ní přes ten banner naboural a do několika souborů (ale ne do databáze) vložil svůj kód. Takže jsem ty postižené soubory musel vyměnit za původní.
A to je věc, za kterou budu Endoře vždy vděčný - že se dala na reklamu cestou konkrétních odkazů - a ještě navíc ve formě prostých textových odkazů (tzn. bez obrázků a spol.).
Offline
Stránky 1