Nejste přihlášeni
Stránky 1
Zdravím, poprvé jsem převáděl doménu od někud jinud než že jsem ji vytvořil zde na endoře a po převedení domény přestal fungovat již vytvořený email, začalo to psát
"Administrátor vaší domény omezil funkčnost této stránky. V tento okamžik není možné přijímat ani posílat zprávy, pouze číst již doručené."
doména byla vytvořena přes seznam profi a to samé email.
Už jsem vykoumal že bych měl nějak změnit DNS, ale absolutně netuším jak a nemůžu se k tomu dopátrat, už 3 dny nefunguje pracovní email a potřeboval bych to vyřešit a sprovoznit to, nějaké rady/ konkrétní návod prosím ? Byl bych moc vděčný
PS: Asi jsem tenhle dotaz mohl dát do jiné záložky, omlouvám se.
Upravil morfeus5555 (2021-08-31 07:17:00)
Offline
Dobrý den, pokud u převodu domény došlo ke změně nameserverů, tak se začal aplikovat MX záznam vedený v naši DNS zóně. Je tedy potřeba tento upravit aby odpovídal záznamu z předešlých nameserverů - zjistíte u vašeho provozovatele emailových služeb. Jak jej u nás vytvořit naleznete v nápovědě https://www.endora.cz/podpora/napoveda/ … u-k-domene - případně napište na info@endora.cz co potřebujete nastavit a na jaké hodnoty a nastavení vykonáme.
Offline
Stránky 1