Nejste přihlášeni
Stránky 1
Mám dotaz na ostatní uživatele.
Také máte problém s doručováním e-mailů při přesměrování všech e-mailů do jiné schránky, třeba na seznamu? Zákazníci nám zašlou e-mail a ten nedojde. Jim se za dva dny vrátí hláška, že jsou na blacklistu endory a mají smůlu....
Dělá nám to obrovské problémy. Již jsme si zaplatili i placený hosting, ale je to ještě horši.. Podpora to řešit nechce, prý ať si zařídí odesílatel vymazání z blacklistu. Je ale problém například po siemensu, googlu a jiných nadnárodních firmách chtít, aby řešili nějaký blacklist, když nikde jinde problém nemají.
V poslední době nám přijde jeden e-mail z 10 odeslaných.
Dnes jsem se již nas... a udělal si nový hosting na wedosu a jaké bylo moje překvapení, e-mail se zálohou fakturou nedošel.....
Zajímalo by mě, jestli někdo neřeší stejný problém.
Nic proti Endoře, využívám jejich free hostingy a celkem OK, ale tento debilní blacklist u kompletně přeposílaných e-mailů docela nechápu. Hrají si na ochránce před spamem, ale naprosto bezdůvodně. Při kompletním přeposlání to nijak výrazně nezatěžuje jejich servery a snad každý zákazník má svůj rozum a pozná co je spam a co ne.
Offline
Nejedná sa o blacklist endory. Jedná sa o celosvetové blacklisty. Zistenie či je konkrétna IP na niektorom z nich je možné napríklad na stránke https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx
Preposielaním SPAMov by sa na blacklisty dostali i IP adresy Endory. Ak sa chcete takejto strate emailov pri presmerovaní vyhnúť, je riešením si založiť plnohodnotnú emailovú schránku a presmerovanie vykonať pomocou filtru v nastaveniach danej mail schránky. Tiež pri službe presmerovanie dochádza ku zmene informácie odchodzie servera na server ktorý presmerovanie vykonáva a podpísané emaily pomocou DKIM, DMARC atď by do cielovej schránky neboli doručené, pretože by ich zamietol server príjemcu.
Offline
Stránky 1