#1 2015-03-10 16:13:02

mareczech
Člen
Místo: ZR, Vysočina
Registrován: 2013-04-02
Příspěvky: 297

[Vyřešeno] Nejde příjímat doručená pošta

Dobrý den, www.sdhzdar2.cz
řeším problém již také na ZOHO podpoře..
Mám problém s příchodem doručené pošty, nastavil jsem zatím MX záznamy a teď od nich žádám, aby mi nějak dali informace na CNAME záznamy...  ALE
Není problém třeba v tom že u Vás mám aktivní přesměrování e-mailů ? Zkoušel jsem něco a tak píše to AKTIVNÍ, tak jeslti to také není problém a šlo by to nějako vypnout. Děkuji za odpověď.
Podle video návodů jsem již postupoval...

Offline

#2 2015-03-10 16:14:03

mareczech
Člen
Místo: ZR, Vysočina
Registrován: 2013-04-02
Příspěvky: 297

Re: [Vyřešeno] Nejde příjímat doručená pošta

MX záznamy jsem nastavil na TTL 12 hodin ale stále změna neproběhla a nefunguje to... už nevím co s tím a nutně potřebuji aby tento mail co nejdřív fungoval...

Offline

#3 2015-03-10 17:40:01

MB
Podpora
Registrován: 2013-11-28
Příspěvky: 311

Re: [Vyřešeno] Nejde příjímat doručená pošta

MX záznamy máte nastaveny mimo endoru na zoho (podívejte se zde). Nevím kdy byla provedena změna, ale změna DNS záznamu se plně projeví až uplyne TTL (platí ta hodnota před změnou záznamu). Během té doby můžou být střídavě dostupné jak nové tak i staré hodnoty, nebo nemusí být dostupné vůbec.

Informace o tom, že přesměrování je AKTIVNÍ opravíme v další verzi administrace - jedná se pouze o vizuální chybu. Důležité je nastavení MX záznamů u domény a to by mělo být správně.

Offline

#4 2015-03-10 17:59:00

mareczech
Člen
Místo: ZR, Vysočina
Registrován: 2013-04-02
Příspěvky: 297

Re: [Vyřešeno] Nejde příjímat doručená pošta

Už to se to pomalu rozjíždí, ale počkám do uplynutí time to live děkuji :-)

Offline

Zápatí

Založeno na FluxBB | CZ a SK