Nejste přihlášeni
Stránky 1
Dobrý večer,
rád bych se vás optal na potíž, jež tady potkávám už asi čtvrtý den od platby. V sobotu jsem platil kartou a podle emailů i "tabu", který mi po platbě vyskočil ("platba proběhla v pořádku"), platba proběhla úspěšně. Stále se však setkávám s červeným "Doména není funkční" rámečkem, i přesto, že jsem poplatek uhradil a od dne zakoupení uplynulo už několik dnů. Dle vašich informací má být doména zaregistrována do několika minut (při platbě kartou).
Předem děkuji za pomoc.
Offline
Dobrý den,
Bohužel při registraci Vaší domény nastal problém, že při registraci .eu domén musí být adresa v rámci EU (Nikoliv napři z Kanady apod..).
Můžete prosím dodat adresu z EU? V opačném případě Vám vrátíme peníze.
Děkuji, s pozdravem Tomáš Novotný
Offline
Aha. Jak mám v této fázi změnit adresu na jinou?
Děkuji.
Upravil politeueu (2017-09-14 17:39:37)
Offline
Změnil jsem fakturační údaje, jediné místo, kde jsem adresu mohl změnit. Doména však stále zaregistrovat nejde. Opravdu nevím, kam se mám ještě podívat.
Offline
Stránky 1