#1 2016-07-24 01:16:53

nicolaes
Člen
Registrován: 2013-06-08
Příspěvky: 4

[Vyřešeno] Údajně nevydařená platba

Dobrý den,

právě jsem si registroval doménu, s režimem Plus (na 6 měsíců). Snažil jsem se zaplatit kartou, nejdříve jsem vyplnil údaje o kartě na portále České spořitelný a pak v 3D Secure u ČSOB, u které mám účet ...

No a problém je takový že mi to napsalo, že se platba nezdařila a já hlupák, aniž bych si pro jistotu zkontrolovat stav účtu jsem to vyplnil ještě jednou a potvrdil znova ... pak mi to už přišlo divný, abych se dvakrát v něčem spletl, podíval jsem se na ten dispozibilní zůstatek na účtě a sebralo mi to skutečně 2x400kč (zaokrouhleno).

Vlastně ani nevím na co se zeptat, jsem zmaten, nechápu to, co se stalo .... rád bych, aby se to dalo dopořádku

Offline

#2 2016-07-24 08:14:55

JF
Endora rádce
Místo: Plzeň
Registrován: 2010-06-22
Příspěvky: 9,778
Web

Re: [Vyřešeno] Údajně nevydařená platba

Údaje z karty by sa mali vyplňovať 1x, následne v 3D Secure u ČSOB sa zadáva len SMS kód pre potvrdenie transakcie.
Prosím napíšte na info@endora.cz a kolegovia z fakturačného oddelenia problém vyriešia.


Ján Fačkovec - Helpdesk Endora.cz
- Email: jan.fackovec(zavináč)endora.cz
- Web: www.endora.cz
Zlepšite si stránku českým validátorom!

Offline

#3 2016-07-24 10:59:33

nicolaes
Člen
Registrován: 2013-06-08
Příspěvky: 4

Re: [Vyřešeno] Údajně nevydařená platba

Děkuji, trochu mě to uklidnilo, napsal jsem, uvidím :-)

Offline

#4 2016-07-24 11:07:13

nicolaes
Člen
Registrován: 2013-06-08
Příspěvky: 4

Re: [Vyřešeno] Údajně nevydařená platba

"-- prosíme níže needitovat --" to mi odepsali, to znamená, abych nic nedělal se stránkami asi že?

Offline

#5 2016-07-24 12:11:49

JF
Endora rádce
Místo: Plzeň
Registrován: 2010-06-22
Příspěvky: 9,778
Web

Re: [Vyřešeno] Údajně nevydařená platba

Jedná sa o automatickú odpoveď na váš požiadavok, tj ak by ste chceli reagovať k danému problému nejakým dodatkom je možné odpovedať na ten mail s tým aby ste obsah pod danou čiarou neupravovali - tak sa priradí k rovnakému problému. Aktuálne počkajte na fakturačné oddelenie Endory, ich pracovná doba je v pracovné dni medzi 8 až 17 hod.


Ján Fačkovec - Helpdesk Endora.cz
- Email: jan.fackovec(zavináč)endora.cz
- Web: www.endora.cz
Zlepšite si stránku českým validátorom!

Offline

#6 2016-07-27 13:14:22

nicolaes
Člen
Registrován: 2013-06-08
Příspěvky: 4

Re: [Vyřešeno] Údajně nevydařená platba

Děkuji za odpovědi, vše se vysvětlilo ...

Offline

Zápatí

Založeno na FluxBB | CZ a SK