#1 2016-01-10 21:57:53

vaclav08
Endora uživatel
Registrován: 1970-01-01
Příspěvky: 2

webhosting problem-nevím si rady

Dobrý den, za prvé jsem uplný amatér v tomto oboru, takže ani pořádně nevím co dělám, ale byl bych rád, kdyby mi někdo poradil, prosím smile

Zakoupil jsem si doménu na kvapem.cz, poté jsem si zakoupil webhosting zde na endora.cz. jestli jsem to dobře pochopil, musím teď něco nastavit na kvapem aby se doména zobrazovala přes endoru. Takže jsem na kvapem změnil NSSET, ale nic se nezměnilo. Nebo aspoň teda nevím co to mělo změnit. Kdykoliv zkusím na tuto stránku jít zobrazí se mi na stránkách kvapem s textem: "Doména engjazyk.cz je zaregistrována na Kvapem.cz - domény do minuty."

Moje otázky zní, co dělám špatně, co mám udělat dál, co jsem udělal špatně?

Díky za jakoukoliv pomoc smile

Offline

#2 2016-01-10 22:23:33

kksmirice
Endora rádce
Místo: Vrchovnice
Registrován: 2011-11-20
Příspěvky: 6,023
Web

Re: webhosting problem-nevím si rady

Doména je směrována správně. Pokud se Vám nezobrazuje, zřejmě ještě nedošlo ke změně na všech DNS serverech, které může trvat 2-48 hod než se změna projeví do celého světa.
Na doméně je nahrána instalace WP, kterou je nutno dokončit ručně (mě se doména zobrazuje korektně).


1. Murphyho zákon:
Na počátku nebylo nic. I to se pokazilo!

stránky: CMS test
kontakt - instalace systémů, MySQL, FTP přístup, ...
Instalační balíky vybraných CSM

Problémy spojené s provozem služeb Endora, řešte na tomto fóru.

Offline

#3 2016-01-12 12:50:35

vaclav08
Endora uživatel
Registrován: 1970-01-01
Příspěvky: 2

Re: webhosting problem-nevím si rady

Děkuju, už se něco změnilo. Ale nevím co mám dělat teď? Co je potřeba dále nastavit a jak? Popřípadě, není někdě nějáký návod, krok za krokem (jak pro uplnýho blba), všeho dohromady, jak na to?

EDIT: Lze nějak udělat, jednoduchým způsobem, aby se na stránce zobrazoval pouze text: "Omlouváme se, ale stránka je momentálně nedostupná"?