Nejste přihlášeni
Stránky 1
Dobrý den,
na adrese http://tepezcohuite.g6.cz/eshop mám Quick.Cart eshop, který je rozšířen o funkci zasílání emailů při změně stavu objednávky. Stává se mi, již u druhého zaznamenaného zákazníka, že mu krom prvotního emailu, jehož funkce je definována jinde, než ty další, že mu emaily vůbec nedojdou. Divné je, že když si udělám testovací objednávku na jeden ze svých emailů, vše dojde. Dva zákazníci mají email u seznam.cz a gmail.com, takže bych asi vyloučil provozovatele jejich emailů. Jako adresu odesílatele mám svůj email, nikoliv z endora hostingu, ale to by snad nemělo vadit? Rád bych vypátral příčinu a tak se obracím na vás, zda jste schopni z logů zjistit, zda email odešel přes vaši SMTP nebo ne? Konkrétně se jedná např. o časy:
2012-08-25 21:56 - Vyřízená
2012-08-24 08:03 - Vyřizuje se
na adresu honza.susek(zavinac)gmail.com
Děkuji
Offline
Ano,to je prvotní email, potvrzení objednávky, ale další na tento email už tam nemáte, v uvedených časech? Tím pádem asi neodešel...
Offline
ok, a to berete z logů skutečně odeslané pošty? Ptám se proto, že třeba u našeho emailového serveru s postfixem jsou logy dva a nevím tedy přesně, ale zdá se mi, že jeden z nich by mohl obsahovat pouze úspěšně odeslané emaily a jeden veškerou komunikaci, tj. i chyby.
Jinak to tedy asi vypadá, že bude zlobit ten odesílací skript..
Offline
@harvester_cz
Můžete potvrdit objednávku číslo 39 a zrealizovat celý obchod???
Dám Vám vědět, zda e-maily dorazily.
EDIT:
Přišly:
1. potvrzení objednávky
2. informace o problému se zasíláním e-mailu
3. potvrzení o obdržení platby
1. Murphyho zákon:
Na počátku nebylo nic. I to se pokazilo!
stránky: CMS test
kontakt - instalace systémů, MySQL, FTP přístup, ...
Instalační balíky vybraných CSM
Problémy spojené s provozem služeb Endora, řešte na tomto fóru.
Offline
Jen pro uzavření vlákna - příčina je s největší pravděpodobností ve skriptu eshopu, už vím kde, takže díky za výpomoc, dost to pomohlo.
Offline
Stránky 1